nedeľa 20. mája 2012

Deň 6. 10 veci bez ktorých nemôžeš byť lolita

1.Moje skvelé spoluLolitiace divačatá :) Barborka, Dada, Nátalka a všetky ostatné SlovakLolis ♥ 

2. Samozrejme klobúky.


3. Aaaaa Mašličky :)

4.Krajky. Akékoľvek. Ale bavlnené :)

6. High waist skirts.

7. Egl-comm-sales......Kde inde by som minula všetky svoje starostlivo naškrečkované peniažky? :D

8. Burando dáždnik -.- niaky definitívne potrebujem TT Vždy prší! Alebo možno loli pršiplášť? :D

9. Podkolinky. Nadkolienky. Pančušky.

10. Internet. Myslím že žiadna lolita sa bez neho nezaobíde. A hlavne nie na Slovensku.  

2 komentáre:

  1. A týmto článkom z loli challenge si ma predbehla, aj keď si začala neskôr ako ja! Ale som akosi zaseknutá na piatom dni! :D Keď mi skončí to šialenstvo v škole, musím to napraviť! :D

    OdpovedaťOdstrániť