nedeľa 27. mája 2012

Deň 7. 10 ľudí ktorý ťa inšpirovali


1.-2. Baška a Dada :) moje dve najviac spolulolitiace ženy :) Baška z jej množstvom nápadov na handmeda super cute doplnky a všetko a Dada ktorá je vždy dokonalá!

3. Zeruda- na jej blogu je vždy toľko inšpirácie!


4. Madame Pompadour  a všeobecne ženy z histórie. Či už to bola renesancia, baroko alebo rokoko :)

5. Kerli. Niesom nejaký skálopevný fanúšik jej hudby ale proste milujem jej štýl!

6. Anette Olzon. Speváčka z NIghtwish. Tejto kapele už skálopevný fanúšik som :D A ona je proste krásna. Vo všetkom čo si oblečie.

7. Drakula. Môžem sa v lolite móde inšpirovať mužom? Myslím že áno :) Jeho dokonale elegantný štýl. Premňa jediný skutočne upírsky upír :) 

8. Taurwen (Ophelia without eye) Nádherná Češka. milujem je štýl a skoro všetky veci čo predáva pod svojou značkou! obdivujem jej šikovnosť a množstvo nápadov.

9. Danielka. Moja nová susedôčka/spolubývajúca na internáte. Má tak úžasný šatník z ktorého sa mi občas čosi podarí požičať :D


10.  Hellolace. Respektíve jej správca/ správkyne. Neviem kto sú ale na tejto stránke vždy nájdem čo hladám! 




2 komentáre:

  1. Kerlina hudba sa mi vobec nepaci ale jej styl obliekania je super,dracula forever ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som inšpirácia?! :D Som šokovaná či skôr milo prekvapená :)

    OdpovedaťOdstrániť