nedeľa 22. júla 2012

Menší Closet cleaning

K tomuto kroku som sa odhodlávala veľmi dlho. Trvalo mi to, kým som si bola ochotná to priznať. Ale je to tak. Podkolienky sa mi vôbec nehodia TT. Preto som sa rozhodla že možno ich niekto iný vynosí viac ^^



1. Innocent World -  14 eur (kúpené za 27)

Nosené iba raz, vo veľmi dobrom stave




2. Bodyline Alicovské - 8 eur (kúpené za 15)
nosené párkrát, dobrý stav 

3. Offbrand čierno/bielo prúžkované -3 eurá
nosené celkom často 

*- Alebo kúp všetky tri páry za 21 eur-*

******
4.Alicovský strieborný náramok -PREDANÉ-
nenosený ani raz :/ nejako sa mi nikdy k ničomu nehodil 




5. Námornícka špendlíková brošňa -5 eur (kúpené za 8)
nosená asi raz, k ničomu sa mi nehodí :/


6. Anime placky -PREDANÉ-


7. kravaty Bodyline 
 -PREDANÉ-
nenosené skoro vôbec 



Možnosť osobného prevzatia na advíku, prípadne Bratislava, Trenčín, Žilina :)

Ak sa vám nepáči cena, dajte inú ponuku :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára