nedeľa 12. augusta 2012

Deň 10. Čo je v tvojej kabelke?

Vždy všetko a vždy neporiadok :D Organizovaný!

Neviem či tento deň mal byť o tom že umelo naaranžujem do kabelky čo tam nosím zvyčajne a to nafotím......To sa mi veľmi nepozdávalo preto som nafotila to čo je v mojej taške PRÁVE TERAZ. 
(večšinu vecí tam nosievam obvykle, ale pár vecí sa tam proste náhodne vyskytlo teraz:D)

Ok priznávam sa vyhodila som odtial účtenku z Tesca a obal od hroznového cukru inak je to ale fakt všetko :D


• Peňaženka • Kľúče z ajfelovkou a ClubCard kartou • Prehrávač z milovanými tyrkysovými slúchatkami •  



•Vreckovky • pilník na nechty O.o netuším kde sa tam zobral :D • púder zo štetcom • sponka z mašličkou, pinetka z muffinom, a brošňa z jelenčekom • 



• Okuliare lebo som slepá ako poleno • červený lak čo som si včera kúpila v DMke • fixka • žuvačky •



• Krém na ruky z vôňou strawberry cupcake • astma inhalátor • sprej na úchylov :D • vreckový nožík •

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára