štvrtok 28. novembra 2013

Aj chalani sa na stužkovú pripravujú viac, vďakabohu za lolitu.

Úprimne, v našom ročníku je vlastne zázrak že sme nejakú stužkovú vôbec mali. Nie že by sme boli zlý kolektív alebo čo, ale všetci toho máme tak strašne moc, že ešte niečo organizovať....(týmto krásne ďakujeme Monike ^^) Nakoniec sa však nadočakávanie vydarila.  Väčšina mojich rovesníčok zháňala šaty už pomaly niekedy v lete, ja som sa k tomu dokopala deň predtým :D Zrazu som zistila že tie čo som tak nejako podvedome plánovala, sú doma, takže som "zrecyklovala" tie z IW TeaParty. 

Nakoniec som si povedala, keď už- tak už, a dala si pod šaty blúzku, spodničku a bloomers rovnako ako do očí circle lanses a umelé mihalnice.  (Napriek tomu že ma väčšina spolužiakov v lolite naživo nikdy nevidela, nosiť takéto šaty do školy kde robíte s farbami a kyselinami by bolo barbarstvo, reagovali prekvapivo veľmi pozitívne! :)

Rodinná s tatinkom a mladšou sestrou. 









Party hard alá Mária Antoinetta :D



1 komentár:

  1. Pozadí s mapami je fakt pěkné. Tatínek skvěle ladí a poslední fotka je komplet cool :D

    OdpovedaťOdstrániť